Ανακαίνιση καταστημάτων: τι να προσέξετε

ανακαινιση καταστηματος

Η ανακαίνιση καταστημάτων λιανικής πώλησης είναι απαραίτητο να γίνεται ανά μερικά χρόνια, ώστε το μαγαζί να μένει στην πρωτοπορία της αγοράς, να ακολουθεί τα συνεχώς μεταβαλλόμενα γούστα των καταναλωτών και να εξελίσσεται προσφέροντας πάντα κάτι καινούριο. Αν έχετε κι εσείς αποφασίσει να ανακαινίσετε το κατάστημά σας, έχετε πελαγώσει και δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε και τι να προσέξετε, τότε διαβάστε αυτό το άρθρο και επωφεληθείτε από μερικές χρήσιμες συμβουλές.

Ρεαλιστικές προσδοκίες

Πολλοί ιδιοκτήτες θεωρούν ότι η ανακαίνιση του καταστήματός τους θα εντυπωσιάσει, αν θέσουν πολύ υψηλούς στόχους και κάνουν θεαματικές αλλαγές. Το ζήτημα, ωστόσο, είναι ότι μόνο οι ρεαλιστικές προσδοκίες μπορούν να οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Καθορίστε τους στόχους σας με βάση ένα ευέλικτο χρονοδιάγραμμα και έναν προϋπολογισμό, ο οποίος θα μπορεί να αναπροσαρμοστεί μέχρι ενός βαθμού με βάση τις ανάγκες που μπορεί να προκύψουν, και δείτε το κατάστημά σας να μεταμορφώνεται σταδιακά και σταθερά σε κάτι καινούριο που θα διατηρεί όμως την ταυτότητά του.

Ο πελάτης στο επίκεντρο

Προτού ξεκινήσετε την ανακαίνιση του καταστήματός σας, σας προτείνουμε να κάνετε μια καλή έρευνα αγοράς, ώστε να ξέρετε με ακρίβεια τι ακριβώς ζητούν οι πελάτες σας. Μην κάνετε το λάθος να εφαρμόσετε τις δικές σας επιθυμίες ή απόψεις για το πώς πρέπει να μοιάζει ένα κατάστημα, αφού εσείς δεν είστε ο μέσος καταναλωτής. Πάρτε ιδέες από τους ανταγωνιστές σας αλλά ρωτήστε και τους πιστούς σας πελάτες τι θα ήθελαν να αλλάξει στο κατάστημά σας. Οι απαντήσεις συχνά μπορεί να σας εκπλήξουν!

Δημιουργήστε μια εμπειρία

Το θέμα πλέον στην ανακαίνιση καταστημάτων είναι οι πελάτες να αισθάνονται ότι αποκομίζουν μια εμπειρία, όταν εισέρχονται στο ανανεωμένο κατάστημα. Ζητούμενο δεν είναι η πολυτέλεια αλλά το να εμπλέκονται όλες οι αισθήσεις και ο πελάτης να νιώθει «μαγεμένος». Έτσι, έχετε τις μεγαλύτερες πιθανότητες οι περαστικοί να μετατραπούν σε πελάτες που θα αγοράσουν. Πώς θα εμπλέξετε τις αισθήσεις; Με τον κατάλληλο φωτισμό, πολλά χρώματα, μουσική ή ακόμα και μυρωδιές που θα μείνουν στο μυαλό των καταναλωτών. Σύμφωνα με πολλές μελέτες, η αίσθηση της όσφρησης είναι η πιο δυνατή στο να ανακαλεί μνήμες, οπότε αξιοποιήστε την!

ανακαινιση καταστηματων

Ανακαίνιση γραφείων

Συνήθως, η ανακαίνιση καταστημάτων επικεντρώνεται στην αναδιαμόρφωση του χώρου, με τον οποίο έρχονται σε επαφή οι πελάτες. Έχει, όμως αποδειχθεί ότι το να ανανεώσετε το χώρο, στον οποίο κινούνται και περνούν πολλοί χρόνο οι εργαζόμενοί σας, θα συμβάλει στη δημιουργία θετικής ψυχολογίας σε αυτούς, κάτι το οποίο θα μεταφραστεί σε καλύτερο κλίμα, μεγαλύτερη παραγωγικότητα και φυσικά περισσότερες πωλήσεις.

Χρήση τεχνολογίας

Ένα συντριπτικό ποσοστό των κατόχων smartphones τα χρησιμοποιεί, για να εμπλουτίσει την εμπειρία αγορών ακόμα και όσο βρίσκονται μέσα στο κατάστημα. Αυτό σημαίνει ότι θα κάνετε πολύ καλή εντύπωση αν δώσετε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να χρησιμοποιήσουν άνετα τη νέα τεχνολογία, όταν σας επισκέπτονται. Έτσι, η ανακαίνιση του καταστήματός σας μπορεί να δημιουργήσει και έναν χώρο με καναπέδες, πρίζες και wifi, ώστε οι πελάτες σας να μπορούν να καθίσουν αναπαυτικά και να ψάξουν ό,τι θέλουν πριν αποφασίσουν αν θα προχωρήσουν στην αγορά που σκέφτονται να κάνουν.

Πηγή: Kmstoredesign.gr