Πρωτεΐνη ορού γάλακτος: ένα μικρό θαύμα για τους αθλητές

πρωτεινη

Οι περισσότεροι που ασχολούνται συστηματικά με τη γυμναστική και ιδιαίτερα οι άντρες γνωρίζουν πολύ καλά ότι αύξηση βάρους και μείωση του λιπώδους ιστού δεν μπορεί να επιτευχθεί στο μέγιστο βαθμό χωρίς κάποιο συμπλήρωμα διατροφής. Είτε είναι κρεατίνη είτε πρωτεΐνες, χρειάζεται να δώσεις μια μικρή ώθηση στον οργανισμό σου, αν θες να δεις θεαματικά αποτελέσματα. Ένα από τα πιο θαυματουργά συμπληρώματα διατροφής για αθλητές είναι η πρωτεΐνη ορού γάλακτος, η οποία έχει αποδειχτεί ιδιαίτερα αποτελεσματική στη μυϊκή ανάπτυξη και την αύξηση βάρους.

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος περιέχει πλήθος σημαντικών αμινοξέων, τα οποία απορροφώνται εύκολα και άμεσα από τον οργανισμό και οδηγούν στην ενδυνάμωση, την καύση του λίπους και την αντοχή. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει τα αμινοξέα λευκίνη και κυστεϊνη, τα οποία θεωρούνται τα υπέρτατα αναβολικά αμινοξέα για την αύξηση βάρους και μυϊκού ιστού. Επιπλέον, όμως, περιέχει και άλλα διατροφικά στοιχεία, τα οποία σύμφωνα με έρευνες μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης, των συμπτωμάτων του καρκίνου και του HIV, αλλά και να ρυθμίσουν το ζάχαρο στο αίμα και την αρτηριακή πίεση. Ενδιαφέρον στοιχείο, το οποίο ενισχύει τη θέση περί απόλυτης ασφάλειας και ποιότητας της πρωτεΐνης ορού γάλακτος είναι το γεγονός ότι αυτή περιέχεται σε ποσοστό 60% στο θαυματουργό μητρικό γάλα, σε αντίθεση με 20% στο αγελαδινό γάλα.

ΠρωτεϊνηΟ ορός γάλακτος προκύπτει κατά τη διαδικασία παραγωγής τυριού από το γάλα, όταν τα λιπαρά οξέα πήζουν και δημιουργείται αυτός ως υποπροϊόν του γάλακτος, από το οποίο διαχωρίζεται. Με την κατάλληλη επεξεργασία γίνεται σκόνη και έπειτα μπορεί να προστεθεί σε οποιοδήποτε γεύμα, όπως το γιαούρτι, αφού αρωματιστεί, διότι διαφορετικά η γεύση της δεν είναι καλή.

Συνεπώς, με την πρωτεΐνη ορού γάλακτος δίνεται η δυνατότητα στον αθλητή να αυξήσει τη μυϊκή του μάζα αλλά και να ενισχύσει το μεταβολισμό του, πράγμα που θα έχει ως συνέπεια την καύση λίπους. Παράλληλα, δεν έχει αποδειχτεί καμία παρενέργεια της πρωτεΐνης ορού γάλακτος ούτε στα νεφρά ούτε στα οστά, όπως παλαιότερα πιστευόταν, αφού αυτού του είδους η πρωτεΐνη είναι φυσική και απόλυτα ασφαλής. Φυσικά, πρέπει να ακολουθούνται ευλαβικά οι οδηγίες χρήσης, διότι παραπάνω από την επιτρεπτή δοσολογία μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα στο πεπτικό σύστημα, όπως ναυτία, φούσκωμα και διάρροια.

Σε κάθε περίπτωση, η πρωτεΐνη ορού γάλακτος δεν θα σε ωφελήσει σε τίποτα, αν η πρωτεΐνη που λαμβάνεις συνολικά από τη διατροφή σου είναι όση χρειάζονται οι μύες σου για να αναπτυχθούν και να δυναμώσουν. Αυτό ακριβώς είναι ένα πρόσθετο στοιχείο για τη φυσικότητα της πρωτεΐνης ορού γάλακτος, η οποία δεν επιδιώκει με τεχνητά στοιχεία να αυξήσει τους μυς.

Φυσικά, η πρόσληψη της πρωτεΐνης ορού γάλακτος όπως και γενικά όλων των συμπληρωμάτων διατροφής για αθλητές πρέπει να συνδυάζεται με ένα συστηματικό πρόγραμμα γυμναστικής, το οποίο θα μπορέσει να αξιοποιήσει τη θρεπτική αξία των ουσιών που έχουν προσληφθεί και να τη μετουσιώσει στο αποτέλεσμα που κάθε αθλητής επιθυμεί. Κατά συνέπεια, χωρίς κόπο και ιδρώτα δεν μπορεί να επιτευχθεί γερό, δυνατό και καλογυμνασμένο κορμί, απλώς με κάποιες πρωτεΐνες μπορεί να δοθεί το κάτι παραπάνω στον οργανισμό.